За підсумками роботи журі переможцями
районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Шкільна бібліотека» у 2013/2014 навчальному
році визнано:
- Каткову Любов
Єгорівну, директора Гуляйпільської ЗОШ № 1 (номінація «Сучасній школі – сучасну
бібліотеку»). Управлінський прект "Шкільний бібліотечно-інформаційний, культурно-просвітницький центр";
- Панченко Катерину Олександрівну,
завідуючу бібліотекою Гуляйпільського колегіуму «Лідер» (номінація «Шкільна
бібліотека - інформаційний центр навчального закладу») Портфоліо "Вдосконалення традиційних та впровадження нових бібліотечних технологій"
Детальніше тут
Детальніше тут
ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ!
РОБОТИ УЧАСНИКІВ:
Каткова Л.Є., директор Гуляйпільської ЗОШ № 1 Управлінський проект "Шкільний бібліотечно-інформаційний, культурно-просвітницький центр"
Панченко К.О., завідувач бібліотекою Гуляйпільського колегіуму "Лідер" Портфоліо "Вдосконалення традиційних та впровадження нових бібліотечних технологій"
Ходоренко Г.В., бібліотекар Воздвижівської ЗОШ "Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у практику роботи навчального закладу"
Застрожнікова С.М., бібліотекар Верхньотерсянської ЗОШ "Формування інформаційної компетентності шклярів шляхом впровадження інформаційних технологій"
Назаренко В.І., бібліотекар Любимівської ЗОШ "Шкільна бібліотека - інформаційний центр навчального закладу"
Каткова Л.Є., директор Гуляйпільської ЗОШ № 1 Управлінський проект "Шкільний бібліотечно-інформаційний, культурно-просвітницький центр"
Панченко К.О., завідувач бібліотекою Гуляйпільського колегіуму "Лідер" Портфоліо "Вдосконалення традиційних та впровадження нових бібліотечних технологій"
Ходоренко Г.В., бібліотекар Воздвижівської ЗОШ "Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у практику роботи навчального закладу"
Застрожнікова С.М., бібліотекар Верхньотерсянської ЗОШ "Формування інформаційної компетентності шклярів шляхом впровадження інформаційних технологій"
Назаренко В.І., бібліотекар Любимівської ЗОШ "Шкільна бібліотека - інформаційний центр навчального закладу"
Немає коментарів:
Дописати коментар